Política de Qualitat
La Política de Qualitat i la Direcció Estratègica de SEREVA s’enfoca a:
- Adaptar el nostre sistema de gestió de la qualitat a les necessitats del mercat, donant-li al client les solucions que millor s’adapten a les seves necessitats.
- Complir amb tots els requisits del client i en cas de no poder-ho fer, comunicar-li.
- Oferir productes competitius.
- Prevenir possibles errors o establir accions correctives quan s’hagin produït.
- Formar el personal per a què pugui realitzar el seu treball de forma eficaç.
- Dotar a l’empresa dels recursos necessaris per a aconseguir els objectius.
- Respectar el medi ambient que ens envolta.
- Fomentar el treball en equip i el bon ambient de treball.
La direcció assegura que aquesta política:
- És adequada al propòsit de l’organització.
- Inclou un compromís de complir amb els requisits inclosos els legals i reglamentaris, i de millorar contínuament l’eficàcia del sistema de gestió de la qualitat.
- Proporciona un marc de referència per establir i revisar els objectius de la qualitat.
- És comunicada i entesa per l’organització.
- És revisada per a la seva contínua adequació.