Política de Qualitat

La Política de Qualitat i la Direcció Estratègica de SEREVA s’enfoca a:

  • Adaptar el nostre sistema de gestió de la qualitat a les necessitats del mercat, donant-li al client les solucions que millor s’adapten a les seves necessitats.
  • Complir amb tots els requisits del client i en cas de no poder-ho fer, comunicar-li.
  • Oferir productes competitius.
  • Prevenir possibles errors o establir accions correctives quan s’hagin produït.
  • Formar el personal per a què pugui realitzar el seu treball de forma eficaç.
  • Dotar a l’empresa dels recursos necessaris per a aconseguir els objectius.
  • Respectar el medi ambient que ens envolta.
  • Fomentar el treball en equip i el bon ambient de treball.

La direcció assegura que aquesta política:

  • És adequada al propòsit de l’organització.
  • Inclou un compromís de complir amb els requisits inclosos els legals i  reglamentaris, i de millorar contínuament l’eficàcia del sistema de gestió de la qualitat.
  • Proporciona un marc de referència per establir i revisar els objectius de la qualitat.
  • És comunicada i entesa per l’organització.
  • És revisada per a la seva contínua adequació.